Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Görgel: “Daha da Güçlü Kahramanmaraş İçin Fiziki Yatırımların Yanında Yetişmiş İnsan Kaynağı, Ortak Akıl

Başkan Görgel: “Daha da Güçlü
Kahramanmaraş İçin Fiziki Yatırımların
Yanında Yetişmiş İnsan Kaynağı, Ortak
Akıl ve Dayanışma”
Ankara’daki Kahramanmaraş Evi’nde düzenlenen KABİYAD kuruluş ve tanıtım
toplantısına katılan Başkan Görgel, “Derneğimizin şehrimize ve ülkemize hayırlı
olmasını diliyorum. KABİYAD’ın sağlayacağı istişare ortamının şehrimizin geleceğine
önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Güçlü şehirler yalnızca fiziki yatırımlarla
değil, yetişmiş insan kaynağı, ortak akıl ve güçlü dayanışma ruhuyla oluşur” dedi.

Başkan Görgel: “Daha da Güçlü
Kahramanmaraş İçin Fiziki Yatırımların
Yanında Yetişmiş İnsan

Başkan Görgel: “Daha da Güçlü
Kahramanmaraş İçin Fiziki Yatırımların
Yanında Yetişmiş İnsan Kaynağı, Ortak
Akıl ve Dayanışma”


Ankara’daki Kahramanmaraş Evi’nde düzenlenen KABİYAD kuruluş ve tanıtım
toplantısına katılan Başkan Görgel, “Derneğimizin şehrimize ve ülkemize hayırlı
olmasını diliyorum. KABİYAD’ın sağlayacağı istişare ortamının şehrimizin geleceğine
önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Güçlü şehirler yalnızca fiziki yatırımlarla
değil, yetişmiş insan kaynağı, ortak akıl ve güçlü dayanışma ruhuyla oluşur” dedi.


Kahramanmaraş’ın sosyal, ekonomik ve kültürel gelişimine katkı sunacak önemli bir oluşum
daha hayata geçirildi. Kahramanmaraşlı bürokratlar, iş insanları, yöneticiler ve
akademisyenleri aynı çatı altında buluşturan Kahramanmaraşlı Bürokrat, İş İnsanı, Yönetici
ve Akademisyenler Derneğinin (KABİYAD) kuruluş ve tanıtım toplantısı Ankara’da yoğun
katılımla gerçekleştirildi. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından Ankara’da
oluşturulan Kahramanmaraş Evi’nde düzenlenen programa; 66. Hükümet Tarım ve Orman
Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, AK Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Ömer Oruç Bilal
Debgici, Tuba Köksal, Mevlüt Kurt ve İrfan Karatutlu, MHP Kahramanmaraş Milletvekili
Zuhal Karakoç Dora, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel,
Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mustafa Buluntu, KABİYAD Başkanı
Mehmet Ali Ecerkale, yönetim kurulu üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı.


“Kahramanmaraş’ın Geleceği İçin Omuz Omuza Veriyoruz”
KABİYAD Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genç Kahramanmaraşlılar Derneği Başkanı
Mustafa Seyithanoğlu, “2022 yılında ortaya koyduğumuz yeni vizyonla birlikte Ankara’da
etkin görevlerde bulunan hemşehrilerimizi Kahramanmaraş’taki paydaşlarımızla aynı
zeminde buluşturma hedefiyle hareket etmeye başladık. Ankara ve Kahramanmaraş’ta
gerçekleştirdiğimiz buluşmalar bize şunu gösterdi: Bu şehrin yetişmiş insan kaynağı çok
güçlüydü. Ancak bu gücün Ankara merkezli ortak bir hedefte organize olması gerekiyordu.
İşte KABİYAD bu noktada ortaya çıktı. 4 büyük güç bu çatı altında bir araya geldi. Aynı
şehrin sokaklarında büyümüş, aynı kültürle yoğurulmuş, aynı acılarda birleşmiş insanların
Kahramanmaraş’ın geleceği için omuz omuza vermesini tarihi bir sorumluluk olarak
görüyoruz” diye konuştu.


“Kuruluş Amacımız Kahramanmaraş’ımız Adına Sorumluluk Almak
Oldu”
KABİYAD Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Ecerkale, “Kahramanmaraş’ın sahip olduğu
insan kaynağı, bilgi birikimi ve sosyal sermayesini kurumsal bir yapıda buluşturmak için bu
yola koyulduk. Bizler memleketimize olan borcumuzu hiçbir zaman unutmadık. Hepimizin
ortak fikri Ankara’da Kahramanmaraş’ımız adına bir sorumluluk almak oldu. İşte KABİYAD

bu düşünce yapısının üzerine kuruldu. KABİYAD Ankara merkezli kuruldu ancak burayla
sınırlı kalmayacak. Türkiye’nin dört bir yanında görev yapan, üreten, düşünen, değer
oluşturan ve memleketine vefa duyan Kahramanmaraşlı bürokratları, iş insanlarını,
yöneticileri ve akademisyenleri kapsayan güçlü bir yapıdır” diye konuştu.


“Derneğimizin Hayırlı Uğurlu Olmasını Diliyorum”
KMTSO Başkanı Mustafa Buluntu, “Bu tablo bizim yıllardır özlemini çektiğimiz bir tablo. 6
Şubat depremlerinin ardından şehrimizi tekrar ayağa kaldırmak için bürokratlarımız,
milletvekillerimiz, belediye başkanlarımız, iş insanlarımız ve tüm paydaşlarımızla bir olduk
ve hep birlikte gayret gösterdik. Hamdolsun bunda da başarılı olmaya başladık, sonuçları
görebiliyoruz. Sanayi tesislerimizi bir bir ayağa kaldırıyoruz. Bu noktada bürokrasi, iş
insanları, yönetici ve akademisyenleri bir araya getiren KABİYAD’ın da çok değerli
olduğunu düşünüyorum. Derneğimizin hayırlı uğurlu olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
“Kahramanmaraş Evi, Birlik ve Beraberliğin Merkezi Olacak”


Programda konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Kahramanmaraş Evi’nin
şehrin tanıtımı ve dayanışması açısından önemli bir misyon üstleneceğini belirtti. Başkan
Görgel, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından Ankara Hamamönü’nde
oluşturulan Kahramanmaraş Evi’nde göreve geldikten sonra kapsamlı restorasyon çalışmaları
gerçekleştirdiklerini ifade ederek, “En ince ayrıntısına kadar titizlikle hazırlanan bu mekânın
şehrimiz adına çok kıymetli bir buluşma noktası olacağına inanıyoruz. Maraş Evi’nin birlik,
beraberlik ve hemşehrilik ruhunu güçlendirecek önemli bir merkez olmasını temenni
ediyoruz” dedi.
“KABİYAD Şehrin Ortak Aklına Katkı Sunacak”
KABİYAD’ın kuruluşunun büyük bir heyecan oluşturduğunu ifade eden Başkan Görgel,
derneğin farklı alanlarda önemli tecrübelere sahip isimleri bir araya getirdiğine dikkat çekti.
Başkan Fırat Görgel konuşmasında, “KABİYAD bünyesinde yapılacak istişarelerin
şehrimizin geleceğine önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Güçlü şehirler yalnızca fiziki
yatırımlarla değil, yetişmiş insan kaynağı, ortak akıl ve güçlü dayanışma ruhuyla oluşur”
ifadelerini kullandı. Kahramanmaraş’ın tarih boyunca devlet adamları, fikir insanları ve
girişimciler yetiştiren önemli bir şehir olduğuna vurgu yapan Görgel, KABİYAD’ın da bu
kültürel birikimin gelişmesine öncülük edeceğini söyledi.


“Büyükşehir Belediyesi Olarak Destek Vermeye Hazırız”
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi olarak KABİYAD ile her zaman iş birliği içerisinde
olacaklarını belirten Başkan Görgel, derneğin şehrin gelişimine yönelik çalışmalarda önemli
bir paydaş olacağını ifade etti. Konuşmasının sonunda derneğin kuruluşunda emeği geçen
herkese teşekkür eden Görgel, KABİYAD yönetimine başarı dileklerini ileterek,
“Derneğimizin şehrimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
“Bu Çatı Altında Hep Birlikte Kahramanmaraş’ımıza Hizmet Edeceğiz”
MHP Kahramanmaraş Milletvekili Zuhal Karakoç Dora, “Bürokrasi, iş dünyası, yönetici ve
akademisyenleri bir araya getiren bu oluşumun son derece önemli olduğunu düşünüyorum.

Derneğin kurulmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Hep birlikte bu çatı altında
Kahramanmaraş’ımıza hizmet için hepimizin elinden gelen gayreti göstereceğine hiçbir
şüphem yok. Derneğimizin şehrimize hayırlı olmasını diliyorum” cümlelerini kaydetti.
“Öznesi, Nesnesi, Yüklemi Kahramanmaraş Olan Tüm Oluşumların
Yanındayız”
AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili İrfan Karatutlu, “Öznesi, nesnesi, yüklemi
Kahramanmaraş olan tüm kurum, kuruluş ve kişilerin her zaman yanındayım. Her zaman
onları desteklemeye ve yanlarında olmaya devam edeceğim” dedi.
“Kahramanmaraşlı Olmak Tüm Kimliklerimize Değer Katıyor”
AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Tuba Köksal, “Kahramanmaraş, birlik ve
beraberliğiyle var olmuş, daima da var olacaktır. Yaşadığımız tüm sınavlarda bir arada
durmanın en güzel örneklerini gösterdik. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun” diye konuştu.
“Hep Birlikte Şehrimize Hizmet İçin Gayret Göstermeyi Sürdüreceğiz”
AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mevlüt Kurt, “Çok özel bir ana hep birlikte şahitlik
ediyoruz. Bir araya geldiğimiz mekân da son derece kıymetli. Ankara’da Kahramanmaraş
Evi’nin olması bulunmasının şehrimizin tanıtımına büyük katkı sağlayacağını düşünüyorum.
Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Derneğimizin şehrimize hayırlı olmasını diliyorum”
dedi.
“KABİYAD, Kahramanmaraş ile Ankara’yı Birbirine Bağlayacak”
AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Ömer Oruç Bilal Debgici, “Kahramanmaraş, bu ev ile
birlikte adeta Ankara’ya geldi. Öncelikle Büyükşehir Belediye Başkanımıza teşekkür
ediyorum buraya yapmış oldukları katkılardan dolayı. Kahramanmaraş çatısı altında
buluşmak kadar önemli bir şey yok bizim için. Kahramanmaraş Evi de bizi Ankara’da tek çatı
altında topluyor. KABİYAD da Kahramanmaraş’ımızın çeşitli sektörlerden aktörlerini bir
araya getiren önemli bir oluşum. Ankara ile Kahramanmaraş’ı birbirine bağlayacak bir yapı
olacak inşallah. Bu işe gönül vermiş, zaman ayırmış herkese teşekkür ediyor, derneğin
hayırlara vesile olmasını diliyorum” diye konuştu.
“KABİYAD, Akıl Teri Dökenlerin Önünü Açacak Bir Oluşum”
66. Hükümet Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, “KABİYAD, hepimizin
arzuladığı bürokrasi, iş insanları, yönetici ve akademisyenleri bir çatı altında buluştuğu bir
dernek oldu. Derneğimizin kuruluşunda görev alan herkese en kalbi şükranlarımı sunuyorum.
İnsan kaynaklarımızın bu dernek çatısı altında şehrimize ve ülkemize kazandıracağı çok
şeyler var. KABİYAD’ın çabalarıyla inşallah çalışmalarımızı daha değerli kılacağız.
KABİYAD, akıl teri dökenlerin önünü açacak, onları şehrimize ve ülkemize kazandıracak.
Şehrimizin her alanda gelişimi açısından da son derece önemli. Bu dernek şehrimize ve
hemşehrilerimize katma değer sağlayacak inşallah. Derneğimizin hayırlı olmasını diliyor,
emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.